środa, 18 września 2019

Pierwszy Post

Cześć!
Mam na imię Filip, jestem z Katowic i będę prowadził tego bloga.

Tematyką bloga, jak już mogliście zauważyć będzie lekkoatletyka.
Wybrałem ten temat, ponieważ od 4 lat trenuję właśnie lekkoatletykę, a dokładniej rzut oszczepem, więc myślę że mam jakąś wiedzę na ten temat. Postaram się opisywać wiele rzeczy związanych z lekkoatletyką.

W zeszłym roku zdobyłem Mistrzostwo Województwa Śląskiego w kategorii poniżej 16 roku życia. Obecnie jestem w kategorii poniżej 18 roku życia i zdobyłem 3 miejsce w województwie. Ciągle ciężko pracuję aby osiągać coraz lepsze wyniki. W tygodniu mam 4 treningi, jest to dość duża ilość lecz staram się znajdować czas na naukę oraz inne sprawy.

4 komentarze:

  1. Super! Na pewno będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo czytelny. proste wykonanie, ale jest miły dla oka klasyczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, czytelny, zgodny z tematyką

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog! fajny motyw i tematyka:)

    OdpowiedzUsuń

Sportowcy w czasie pandemii

Sportowcy w obecnych czasach są bardzo pokrzywdzeni. Epidemia wirusa spowodowała zamknięcie obiektów sportowych zrezygnowanie z zawodów lub ...